Wij maken het makkelijk

Overstapservice

Overstapservice:

Overstappen: a piece of cake!

Stap jij over op glasvezel van RapidXS? Dan helpen wij jou met overstappen!

– Geen dubbele kosten en nog belangrijker: geen dag zonder internet!

– Geen lange wachttijden bij je huidige provider

– Gratis geregeld: omdat we blij zijn met mensen die geloven in ons!

Good to know:

Geef aan bij je bestelling dat je gebruik wil maken van de overstapservice en vul je gegevens in zodat wij weten namens wie wij het contract op kunnen zeggen.

De overstapservice is alleen van toepassing wanneer je nu een contract hebt bij één van de volgende providers: KPN, Ziggo, T-Mobile Thuis, Tele2, Telfort, XS4all, NLE, Online, Plinq, SpeakUp, DELTA, Youfone, Glasnet, Oxxio, MTTM, Netvisit, Freedom Internet, Stichting Kabeltelevisie Pijnacker & Zeelandnet/DELTA.

"Snel internet is voor mij belangrijk om te kunnen downloaden"

FAQ

Veelgestelde vragen

Check de opzegvoorwaarden en einddatum van je huidige abonnement. Normaliter is de opzegtermijn één (kalender)maand.
Geef je gewenste opleverdatum door bij je aanmelding bij ons en wij zorgen ervoor dat je dan ook “live” bent! Wanneer dit onverhoopt toch niet mogelijk is krijg je hier vroegtijdig bericht van.

Je kunt bellen naar de klantenservice van je provider. Je kunt ook inloggen in je accountpagina en vanuit daar opzeggen.

Wanneer je hebt besteld krijg je binnen 5 werkdagen bericht van ons. In principe kan de glasvezelverbinding binnen circa 14 dagen worden opgeleverd. Indien je gewenste opleverdatum verder vooruit ligt, is dat dus later. Wanneer je kiest voor een eigen router maken wij een afspraak om langs te komen voor het plaatsen van een converter (converter = een klein kastje die de glasvezel omzet naar ethernet). Wanneer je kiest voor onze router (dit raden wij aan) sturen wij de router op en ontvang je een doe-het-zelf-kit zodat je zo snel mogelijk internet hebt.

Dit kan binnen 14 dagen (dit is het zichttermijn) maar dit is ook afhankelijk van de opzegtermijn bij je huidige provider.

Je hebt een geschikte router nodig. Wij adviseren onze router kiezen. Wij hebben verschillende routers getest en de router die wij er bij kunnen leveren is het beste uit de test gekomen. Je kunt ook een eigen router kiezen, let op: de router moet een WAN Ethernet poort 1Gbps bevatten. Indien je daarvoor kiest komen wij eerst langs om een converter te plaatsen. 

Dat kan, deze moet wel een WAN Ethernet poort 1Gbps bevatten. Toch raden wij het gebruik van onze router aan.

Ja, dat kan. Indien je gebruik wil maken van een monteur kun je contact opnemen met sales@rapidxs.nl
We maken samen een afspraak voor het bezoek van de monteur en de kosten hiervoor zijn €75,-

Wij helpen je op een aantal manieren. Wij plaatsen eventuele storingen op onze website en je kunt ons bereiken via e-mail en (in de toekomst) whatsapp. Als je een probleem hebt mail dan naar support@rapidxs.nl

Jouw privacy nemen wel heel serieus. We willen alleen het hoogstnodige van je weten. Je NAW gegevens, e-mailadres, eventueel telefoonnummer zodat we je in de toekomst kunnen sms’en bij storing-updates en natuurlijk je bankrekeningnummer zodat we kunnen factureren. Wij delen jouw gegevens nooit met derden.

Na je contractduur van 12 maanden geldt één kalendermaand opzegtermijn.

Activeringskosten zijn eenmalig €49,95

Ja dat kan! Je koopt de router voor een eenmalig bedrag van €150,- inclusief verzendkosten. Dit bedrag wordt bij de eerste factuur verrekend en je betaalt daarna nooit meer voor de huur.

De factuur wordt automatisch geïncasseerd op de 1e van de maand. Wij factureren dan voor de betreffende maand.